Tuesday, January 11, 2011

check up 6 bulan

Pagi tadi amaanii check up 6 bulan dan cucuk skali..heh,he amaanii biasa ler mana pernah cucuk x nangis..jerit punya le kuat..lps kena cucuk tu papa pujuk2 baru le diam..sebelum kena cucuk tu mulut punya ler riuh..ha,ha..masuk keta bagi susu terus tido..sampai rumah oni dia pun dia tido terus letak dalam buai pastu mama dan papa g keje..nasib baik berat dia x turun..naik tapi skit je ler..xpele janji anak mama sihat..

semalam aku cuti sebab letih sgt ari sabtu & ahad g bentong rumah pak long amaanii..sempat le kemas rumah..deco2 skit..cewah..sbb sibuk kemas2 tu aku mkn lmbt skit kul 3 baru nk mkn..tgh mkn tiba2 perut aku sakit sgt..rasa macam nk pengsan..lagi sakit dari nk bersalin..huh,hu..mungkin senggugut atau perut aku dh masuk angin..aku letak amaanii atas tilam dan aku baring menahan kesakitan sambil nangis..amaanii gelak2 tgk aku nangis dia ingat aku buat lawak kat dia..ha,ha..x tau nk wat apa dah, aku cuma mkn panadol 2 biji pastu sapu balm CNI tu..lama gak la aku tahan sakit dkt stgh jam..amaanii pun mcm faham je dia tgk aku sakit, dia baik je buat hal sendiri..nasib baik ler x lama lps tu perut aku ok setelah angin2 jahat tu keluar..ha,ha..mama ni macam amaanii lak kembung perut ke??ha,ha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...