Friday, April 8, 2011

..takde title...:-)

Lama sudah rasanye tak update blog ni..agak sibuk dan takde cerita menarik..kami 1 family kurang sihat..aku batuk2 & takde suara..amaanii plak sejak minggu lepas batuk & selsema..dah kurus badan dia..doktor kata amaanii ok ..takde asma...bukan apa takut ler jugak sebab mama nye ni ada asma..jangan le amaanii pun asma..papa amaanii plak hari isnin pegi kursus sampai jumaat..ohhh ari ni la ye papa balik..cewah buat2 terkezut plak dah..he,he..sepanjang papa g kursus ni amaanii ok je..merengek2 skit je sebab x sihat..bila aku skype ngan papa dia, dia tak nak tengok muka papa dia pastu nangis..tak tau le pasal apa..takut tgk muka papa dia kat dlm laptop tu kot..tak pun sedih rindu kat papa dia..ha,ha..apa lagi nak cite ye..oh lupa plak minggu lepas 2 April, birthday aku..sweet 27..sweet ke???ha,ha...hari tu x sempat nak update pasal birthday..waktu birthday aku tu amaanii x sihat..bawa amaanii g klinik pakar..my hubby bagi hadiah special..nak tau apa..??jeng, jeng..biar lah rahsia..he,he..meningkat sudah umur ku..xde apa yang aku harapkan selain bahagia bersama family tercinta, kami diberikan kesihatan yang baik & dimurahkan rezeki..amin..ok lah selamat cuti hujung minggu..:-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...