Monday, May 9, 2011

Bila amaanii happy mama pun happy

Nak cite Aktiviti hari sabtu & Ahad..hari sabtu aku lepak kat rumah je dgn amaanii..papa amaanii ada pertandingan badminton...amaanii asyik merengek & moody je..mungkin sebab dia selsema..kalau dia tgh main aku kena dok sebelah dia..kalau aku tinggal dia kejap je pun dia nangis..manja sungguh..tapi nasib baik le dia mau tido..main kejap2 je pastu aku tidokan dia..sambil dia tido tu aku sattle kan keje umah..

Hari ahad pulak kitaorg g kenduri kawin kat ipoh..oh amaanii bila dah pakai cantik2 dia mula ler tak sabar2.tambah lagi bila tgk aku pakai tudung sibuk nak mintak dukung..

amaanii suka sgt dgr bunyi kompang..berjoget2 dia...

amaanii suka buat jari macam ni...1 Malaysia..he,he..

lepas g kenduri kawin,..singgah greentown plak..

 amaanii seronok sgt dpt belon mickey ni..dari kat greentown lagi suka tgk belon tu..tapi mama ngan papa tak beli..balik tu g pasar malam ada plak org jual belon macam2 jenis ada..dia menjerit2 excited sambil tunjuk2 belon tu..bila budak2 lalu bawa belon tu dia punya le seronok..mama tengok dia suka sangat mama pun beli 1..he,he..









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...