Friday, September 9, 2011

Syawal 1432 Hijrah

Salam Aildilfitri semua..Alahai dah 11 syawal baru aku nk update pasal raya...hu,hu..memang dh lama x update blog ni pun..agak sibuk sikit..ingat nak kuburkan je blog ni tapi sayang plak..:-)..lepas ni aku akan rajin2 meng'update' blog ni..

aku yg terlebih senyum..hu,hu..

Raya tahun ni giliran Kampar dulu..bagi aku & Ady xde masalah sgt sebab kg kitaorg dekat je..pagi raya amaanii boleh layan tido sampai pukul 10.30 pagi..lepas smbhyg raya dah ada tetamu datang rumah..lepas tetamu balik dlm pukul12 kitaorg pegi studio nk ambik gmbr family..semua kedai gambr kat kampar penuh dgn org masing2 nak ambik gambar family buat kenangan..



baju sedondon yang aku jahit sendiri.."kelas kau jah"...

.


Layan gambar amaanii yang dah besar walaupun badan x besar2..he,he..




amaanii sekarang suka mengajuk orang he,he..kalau aku bersin atau batuk mesti dia ikut..pastu gelak2...kelakar pun ada..boleh cakap skit2..tapi amaanii confius antara nama dia amaanii & oni ..so oni dia panggil mak sebab kitaorg panggil mak dia pun sibuk panggil mak jugak..ha,ha..

amaanii & oni nye..

banyak sgt le plak gambar nak letak..next entry lah plak..Selamat hari raya aidilfitri untuk semua yang beragama islam..:-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...