Wednesday, October 20, 2010

amaanii dah pandai meniarap..

Semalam aku cuti..dapat ler luangkan masa dengan my little princess hasya amaani..semalam asyik meragam je..sebabnye dia dah boleh meniarap 2 kali..pastu kali ketiga dia nak buat x boleh plak..merengek2 le dia bila x boleh..kesian aku tengok..tapi aku x nak tolong biar dia buat sendiri..walaupun merengek2 tapi dia usaha juga nak meniarap lagi..sebelum ni time dia nak dekat 3 bulan ada le dia meniarap sekali dua..Semalam baru gigih berusaha nak buat banyak kali..hi,hi..bagus anakku..usaha tangga kejayaan ye..hi,hi..
lepas dia dah boleh meniarap tu terus aku bagitau papa dia..papa dia pun x sabar2 nak tengok si kecik ni meniarap..bila bagi baring dia merengek2 sambil cuba nak meniarap..akhirnya dapat juga..kitaorg yg exited lebih bila dia dah berjaya tu siap sorak2 & tepuk tangan..baru dia nak senyum bila dah leh meniarap..seronok sangat dapat tengok anak membesar..next week dah 4 bulan dah..kejap je rasanya..

hai semua!..saya dah berjaya meniarap..:-)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...