Thursday, October 28, 2010

macam2 cerita..

Salam semua..lama x update blog ni..bz skit..semalam aku cuti..amaanii semalam sangat2 lah happy sebab mama dia x g keje..baik je..tapi malam diam je tengok tv pastu kul 9 dah tido..nk meniarap pun malas..mulutnye x riuh macam selalu, mungkin sebab papa dia xde sembang2 ngan dia..papa dia g kursus sampai jumaat..hu,hu..
Hari ahad lepas aku & family hubby aku g shopping kat greentown mall..amaanii seronok sangat & mulutnye riuh betul..hari ni plak aku bawa amaanii g klinik check 4 bulan..timbang dan ukur panjang je..berat tak berapa cantik ler..naik sikit je..panjang je lebih amaanii ni..masa umur sebulan dulu bukan main naiknye..he,he..mungkin sebab sekarang ni dia dah lasak skit..sekarang dah pandai main kereta sorong (betul ke nama benda tu kereta sorong..hu,hu..tengok jelah gambar ye) pelik gak nape berat dia x naik..minum susu kuat gak..kalau balik besout tok yah amaanii selalu kata amaanii dah kurus..masa lahir tembam..hu,hu..xpelah amaanii ye, nanti 6 bulan mama kasi makan ye..kasi tembam balik..:P


larat ke icha tolak amaanii tu...

saye sangat suka bile mama saya cuti..:-)

amaanii dan sepupunye alief

happy nye anak mama main ngan sepupunye alief & alisya

dah pandai main ni..pinjam alief punya..nanti mama beli 1 utk amaanii ye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...