Friday, November 12, 2010

amaanii oh amaanii cayang

Ohhh ari jumaat sudah..kejap je rasanya...jumaat lepas aku berada dirumah tok aku..hu,hu,..apa aktiviti minggu ni ye..dok umah je kot main ngan amaanii..sejak 2 menjak ni aku rasa berat amaanii macam dah susut lak..nampak kurus skit..nanti timbang kalau turun mesti nurse bising..hu,hu..mintak2 ler naik beratnye..apa nak buat ye bagi amaanii debab skit macam dia baru lahir tu..minum susu kuat gak..nak bagi nestum mak aku kata tunggu 6 bulan..xpelah tunggu je lah..yang penting anak mama ni sihat & aktif..lagi 1 amaanii ni sekarang dah kenal orang..semalam ikut papa dia g kedai makan kawan dia, jumpa ler kawan2 ofis papa..diaorang pun konon2 nk tolong jaga ler amaanii sementara kitaorang makan..sekali amaanii nangis daa..bila aku atau papa dia ambik elok plak x nangis..huhhh..amaani...amaanii..balik umah senang je dia tido..x yah dodoi..ngantuk sangat kot..he,he..blog aku ni asyik cite pasal amaanii je lah..ha,ha..ye le title nye pun "Mama To Hasya"..love u Hasya Amaanii & love U papa Hasya Amaanii..:-)

owhh, ni bukan gambar semalam..sekadar hiasan..ha,ha..
*gambar ni amaanii tengah layan lagu Alif Ba Ta..hari2 dengar lagu ni..

tgh fokus tu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...