Tuesday, November 16, 2010

Hmmm gemuk kah aku...?

Kalau aku tanya kat member2 aku mesti diorang jawab "gemuk"..hu,hu..sebab dulu aku kurus keding..sampai orang kutuk2 kurus sangat..masa dalam pantang ari tu elok je slim..cewah..mana x nye ari2 makan sup haruan je & sentiasa dikawal oleh pakar pemakanan iaitu mak aku..lepas je pantang makan x ingat..padan le muka aku..ho,ho..sekarang ni xde ler gemuk sangat 58kg je..eceh nk sedapkan hati sendiri ni..ha,ha..takut ler karang terlebih sudah..nak kurus macam dulu2 balik..nak kurus! nak kurus!..kena diet nih..leh ajak hubby skali ni..dia pun dah semakin maju ke depan..he,he..jangan marah ye en.hubby..:P..

time ni aku sangat lah keding..cubalah teka yang mana satu aku..ho,ho..

gemuk sudah..(nasib baik amaanii tolong cover perut mama tu..ha,ha..)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...