Thursday, February 10, 2011

blog i dah berhabuk...

Huh..huh..berhabuk dah blog ni tak update...he,he..malas nak update & busy skit..cewah busy le sangat..cuti chinese new year hari tu kitaorang balik besout lepas tu mak aku ajak balik umah tok kat kuala kurau..balik kejap je..ari jumaat ptg pegi & hari sabtu ptg balik..konon2 nak mengelak dari jem kitaorang balik le sabtu..skali ambik kau jem jugak..bertolak dari kuala kurau pukul 6 ptg sampai besout pukul 1.30 pagi..tapi berenti rehat gak tu..solat and makan..papa dah sakit2 badan drive..he,he..aku nak drive takut lak malam2 and banyak keta..bahaya..he,he..hari ahad semua letih..mak aku sampai demam..

Nak cite pasal Amaanii plak..sekarang dia dah teror merangkak..cute je tengok dia merangkak..pastu dah giat memanjat..bila dah dapat berdiri kadang2 lepas tangan sebelah..tapi tak reti nak melangkah lagi le..sekarang aku tak leh nk tinggal dia sorang2 risau dia memanjat..kang tak pasal2 je jatuh..nak masak pun tunggu dia tido..


buah hati mama & papa  (org slalu ingat amaanii ni baby boy..hu,hu..)

Ni cite lawak minggu lepas..masa tu kitaorang g kenduri kawin..aku pakaikan le amaanii gaun pink siap pakai reben pink kat kepala..lepas tu makcik sebelah umah mak aku kata .."aih, nak jadi BETINA ke?"..ayat tak boleh blah betul le mak cik ni..rupanya selama ni dia ingat amaanii ni boy kot..aduh, tak kan le kalau anak aku boy aku g pakai kan gaun..takde keje..tapi memang selalu orang ingat amaanii boy walaupun amaanii pakai baju color pink..hu..hu..mungkin sebab rambut tak panjang kot..he,he..takpe tak lama lagi panjang le tu..:-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...