Wednesday, February 23, 2011

Petua hilangkan jerawat

Ok hari ni segmen petua ye...cett ntah bila pulak le aku ada segmen petua lak ni..he,he..saje je..dulu2 masa aku tgh tunggu SPM aku takde buat apa..dok umah makan tido je rajin le dok baca petua-petua kecantikan dalam majalah wanita yang akak aku slalu beli..& aku pun try..yang aku paling suka  & berkesan petua ni..

* Tumbuk beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan dengan sedikit bedak sejuk. Sapukan pada jerawat. nak sapu 1 muka pun bleh..

time tu hari-hari le aku pakai bedak sejuk..muka rasa pedih skit le..tapi kesannye memang best le..muka licin je...tapi sekarang bz tak sempat pun nak amalkan petua ni..kalau aku pakai bedak sejuk kat rumah mesti amaanii ngan papa nye terkejut..he,he..kang jadi macam hantu kak limah plak..ha,ha...tak abis2 hantu kak limah je aku ni..:P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...